Min dag

Hejsan hejsan.
En fredag där man slutar skolan halv 4. Kan den bli bättre? Jodå det kan det, idag fick jag mina efterlängtade H&M saker. Ett par espandrills och ett läppglans, sen får jag min scarfs i slutet av februari :( Sedan svängde jag in på ICA och köpte mig en CHIC och ett packet snusklubbor. 
I morgon ska jag till stan och köpa kamera väska+ filter och så ska jag kolla runt lite. Ska bli kul. Hoppas man hinner fota lite i helgen också, jag har ju så mycket läxa och så måste jag sortera och dela ut reklam så jag kan få pengar och ha råd till alla mina dyra små inköp. hehe. Fy vad jag längtar till San Francisco, asså jag hoppas det är varm nu är det typ 18 grader men hoppas det kan bli upp till 25 i alla fall!!


Ha det
bubblaN









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0