LÖrdag

Hejhej.
Idag har dagen bara rusat förbi... Jag åkte in till stan med mamma för att köpa kameraväska och filter. Och det lyckades bli fel filter.. Men jag behåller det ändå. Sen när vi kom hem sorterade jag och pappa lite reklam och på tal om det måsta jag ju gå ner och fortsätta med det nu. Sedan delade jag ut lite reklam och så kom jag hem, cyklade till ICA och köpte ingredienser för att baka cupcakes ( det som jag la ut på bloggen igår) de blev faktiskt riktigt goda! 

I morgon ska jag dela ut reklam sedan ska jag och lilla cissi ut och fota. Hoppas det blir några fina bilder utan att mina fingrar kommer att frysa till isbitar.

Bara 10 dagar till San Francisco!


Ha det
bubblan






Kommentarer
Postat av: Ciss

Lilla :O ;)

Puss<3333

2009-02-01 @ 12:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0