GOd morgon : )

God morgon alla glada. Idag har jag fullt upp känns det som i alla fall. Jag ska sortera reklam och sedan ska jag städa i mitt rum. Jag får ju göra det nu så att rummet håller sig lika fint alltid. Annars blir det helt dammigt ju.
Som sagt ha det varit lite krångel med min blogg, men nu kan jag typ ladda upp en bild varje dag... helst skulle jag vilja lägga upp fler. Min förkylning har i alla fall försvunnit nu så jag kan äntligen börja träna igen! Igår var jag med mina töser och vi åt på pizzerian och sedan stack vi hem till cissi och kollade film. Filmen hette nära och kära och hade typ skit dåligt slut men ändå ett sött slut. Sedan spelade cissi lite gamla najs låtar som vi gillade när vi var små =) 
 Ja, nu får jag nog ta och äta lite frukost min mage håller på att tjata haha.

Ha det gött
bubblaN









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0