Can´t belive it

Asså shit måste jag bara säga!
Mitt rum e så tomt och rent det kan bli, ser ut som jag e ny inflyttad hehe. Men allt detta tack vare mina bästa<3

Rebecca ringer kl 7 och väcker mig, jag går ner äter yogurt, 2 mackor och dricker te. Efter det är jag ganska mätt. Sen kommer beccy vid 8 och sen cissi. Då går vi ut och går en runda innan vi hamnar på bageriet och köper bullar. När vi kommer hem äter vi snabbt våra bullar (eller beccy o cissi gör) och sen börjar vi med mitt rum. Vi städar allt och rensar massa gammalt skit som legat och skräpat, ni som inte känner mig vet inte att jag är en samlare..
Mina väggar var fulla med massa små utklipp ur tidningar och andra bilder, nu är väggarna tomma och har en rosett en liten spegel, en Grekland flagga, några New York bilder och en namnbild uppe bara. 

Men jag har ju nyst som fn idag jag är ju typ alergisk mot damm och sånt..
Nu när väggarna äntligen är tomma kan jag sätta upp min New York tappet =)

Tusen tack Beccy o Cissi för all hjälp älskar er<3<3<3<3


ha det
bubblan






Kommentarer
Postat av: Cissi

Det va kul att hjälpa till;) Kanske man slipper säga att det kliar i halsen när man sitter i din säng;) puss<3333

PS: I LAV U 2!

2009-01-07 @ 19:53:33
URL: http://modetjej.blogg.se/
Postat av: BeccanSneckan

Bara kul!:)



Vi hade ju kul under tiden också.. Huvudsaken juee:)



Puss i(L)u<33

2009-01-08 @ 15:58:44
URL: http://beccansneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0