Uppdatering fr[n SF

Hejhej, klockan ca 22.00 och jag maste bara uppdatera lite pa bloggen. Efter nagra dagar har har jag lyckats kopa lite saker i alla fall. Och i overmorgon ska jag in till stan och shoppa!
Jag har i alla fall kopt:
- Uggs     
- lite marc by marc jacobs saker
- en bok

Jaja, jag har lite saker kvar pa min sida men allt ska i alla fall kopas, haha =) Hoppas alla har det kul dar hemma och vi ses snart.
 p.s kommer nog uppdatera lite till om jag har tid, men jag ska nog sova lite nu.

hadet
bubblan






Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej jasse<333333333333333333333333

Fy vad du e saknad!!!!!!!!!!

Igår kom en lapp med reklamen om utdelarträff, den 12:e mars. Kan vi inte gå?:P Man får typ mat, kan vinna presentkort o wii. Kommer du hem på tisdag?

Älskar daj mest<3

PUSSS

2009-02-19 @ 19:49:49
URL: http://modetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0