Chinos and Ralph Lauren

Hejhej.
Idag, vad är det för dag? juste onsdag(I) hehe..
Va med cissi idag <3 hade kul som vanligt, skrattade och letade efter lite najs. Sedan stack jag och gjorde matte i en timme och på fredag ska jag göra det igen, vi har en provräkning på tis nästa vecka så jag måste öva! och sen har jag ju min reklam såklart! 
Har precis tagit en titt på min inköpslista och den är lång 12 saker och alla är inte särskilt billiga, men vad säger man jobbet bjuder? =P haha. Men det är ju så. Minns solglasögonen som jag la upp på bloggen för ett par inlägg sen, de som liknar lite marc jacobs design... i alla fall har jag beställt dem nu och de kommer inte förrän vecka 14 :o fatta vad slut de var!

Nu måste jag göra lite läxa..

Hadet








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0