Sammanfattning.

En kort sammanfattning idag, skola, pizzaria, skola, hem...haha inte så kort men nästan!
Jag gick som vanligt till skolan och vi har ju så himla lång håltimme sen på 1h och 40min härligt va? Så då drog vi till pizzerian:p Jag och mina kära, cecilia och beccy fick med oss några människor. Emmy, Izza, ellie och  benne :)
Nä vi kom dit så hade den inte öppnat än utan öppnade kl 12, o shit tänkte vi.. Så jag beccy o benne drog till Statoil och köpte en cheseburgare var, men när vi kommit tillbx så hade pizzan öppnat. Ja jag ska säga att det var riktigt slöseri med pengar på den hamburgaren! Oh vad irriterande asså 41 spänn på en pytte liten burgare! Oh vi blev såååå arga!!! Men väl inne på pizzerian så köpte vi 2 tallrikar pommes :) asså jag beccy och benne, cissi tog en tallrik med taimat och de andra tog pizza... Men det bästa var att vi(jag beccy o benne) fick en läsk:p och det blev så klart cola!! Men stackars benne han hade slösat typ 1000kr på hela helgen, så betalde han för en sån bajsig burgare oxå. Hoppas han hittar ett sätt att tjäna pengar på nu!:D


Ha det
bubblan

Kommentarer
Postat av: Randfia

inte alls avundsjuk inte alls :P

2008-09-22 @ 21:41:04
URL: http://randfia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det var mysigt som fn:D:D

<3333

2008-09-25 @ 21:56:46
URL: http://modetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0