vem har studiedag? jo jag!!

Hahha, i morgon har vi studiedag! ska bli skönt att slappa en dag, för övrigt har jag tränat idag och sitter nu i min säng och ska snart kolla på The Holiday. Man har ju liksom sovmorgon =) När skolan slutade va jag mer soffi, det var super även om vi bara kollade bloggar och bdb, det är liksom skönt att ha hennes närvara om ni fattar? Vet ni vad jag märkte idag? Att beccy har bytat design igen! Hon byter hela tiden och jag som har haft samma sen i våras eller något, hehe. KOlla den nya designen förresten på www.beccansneckan.blogg.se (kan inte länka på min data, det dampar!) 

Japp, då får jag väl smörja mina torra händer och kolla denna härliga film =) man blir så sugen på julen av den!

ha det
bubblan



en härlig illustration av "Thunderheart".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0