Juicy tube


                                                                    
Juicy tube är något som jag allting velat ha, ännu mer Mini juicy tube från Lancome, som är typ den minsta läppglans tuben nånsin. Den är bara så söt!! Jag är fortfarande lite deprimerad för att vi inte kom till NY denna gången, men men det kommer fler gånger men tyvärr nog inte i år..=( Jag försöker glada upp mig med lite härlig music, tyvärr skulle min snecka va med sin syrra idag och cis skulle till stan, så det blir lonley day today..
Föresten har morsan och pappa lovat mig att jag ska få Sex and the City som plåster på sårer! Yessss!! =P

Ha det najs
bubblan

Kommentarer
Postat av: Randfia

sån har jag:D

2008-10-27 @ 12:04:54
URL: http://randfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0