Danmark

Tjenare! idag var jag i Danmark med mamma, lillebrosan och hans kompis Fabian. Vi kollade på en manga utställning den var ganska kul...
Men här kommer några bilder.

Vi körde jätte långtid innan vi kom fram, jag visste inte att det tog så långtid men tydligen så gjorde det de.

Innan vi gick på utställningen åt vi lunch vi var liksom hungriga efter denna långa resa..
Jag beställde också som ni ser en jätte god varm choklad!


Sen var det dags att kolla på utställningen.


Vi kom till en jätte cool vägg med massa manga på, detta är en av bilderna. 


Haha, detta var någon konstig liten robbot..


När rundan var slut kunde man rita och göra detta som jag och Fabian gjorde, vi satte lego på en vägg:p 
Vi skrev som ni ser Sverige - Rock! vi fick inte plats med rocks.
Haha, hoppas det e kvar långtid =P



Hoppas ni har det gött
bubblan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nice;)

2008-10-28 @ 17:25:22
URL: http://modetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0