dagens gång.

jag vaknade upp hemma hos cissi, typ kl 9 av min mobil som spelade "in the ayer" hehe:p jag somnade tidigast av alla typ 1. och alla andra typ 6, oj liksom. Men jag skulle på hund kurs asså shit i denna stormen, det var inte så jätte kul. När jag kom hem bytte jag om till långkalsongen en lacoste tröja och ett par mjuka varma strumpor plus min mössa:P
Sen var det städ dags. Nu sitter jag här i sängen och ska skriva mitt inlägg, ska sova 10, måste börja veckan med mycket sömn. Jag ska ju hinna kolla lite på filmen så jag får väl sluta blogga. Jag höll på att glömma. Jag har ju köpt ben and jerry glass. Min favvo New York Fudge Chunk =) mums!



Sov gött
bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0