Ching Chong

hejsaan alla glada som vaknat!
Jag ligger här i min säng och har det gött, och varmt. Idag ska jag nog va med min snecka(L) Vi får se vad vi hittar på sen men det blir nog en tur till ICA och köpa godis, det e ju bus eller godis idag så vi får ju ha det hemma. Förra året så var jag i USA vid denna tid och då var alla utklädda när du gick på gatorna och sånt där i Brooklyn. Hehhe till och med föräldrarna jag var inne i en sån affär och där var det massa barn och mammor som var utklädda hahah =P Jag vet inte om det hade passat så bra här i Sverige. Ja men nu ska jag klä på mig och kontakta beccy!


Ha det
bubblan =)

Kommentarer
Postat av: Solina

tack så mycke,

ja den finns kvar =)

2008-10-31 @ 14:25:00
URL: http://solinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0