Tisdag?

Oj, det märks inte att det är tisdag. Jag trodde typ att det var torsdag eller onsdag. Min dag har ju varit bra! Vi ska skriva en uppsats på svenskan, jag ska skriva om Abraham Lincoln, hehe det kan man ju inte tro men jag tycker faktiskt det är ganska intressant det med han död och allt det ni vet? Jag hoppas det blir bra, jag vill verkligen ha ett bra betyg i Svenska hehe. Jo just det vi hade ju provräkning idag också, den gick nog sådär... Men man får ju hoppas på det bästa. Just nu sitter jag framför TV:n och tittar på Vänner.


Ha det najs
bubblan

Kommentarer
Postat av: Ubangi

Där fick man reda på vad du skriver om!!! //fridA

2008-11-25 @ 15:02:09
URL: http://ubangi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0