Sorry

Förlåt att jag inte skrivit på länge det har också påverkat mina besökarsiffror =( Men ska försöka skriva lite mer nu. Jag har haft så mycket att göra denna vecka massa prov och läxa och sånt annat trams. Men en bra nyhet var ju att Barack Obama vann valet! Jippi. Och en mindre bra sak är att jag har svenskprov i morron, men jag har övat mycket så jag kommer nog klara det. Min lilla cissi har fixat sin blogg nu bara så alla vet! www.modetjej.blogg.se kolla gärna in, till och med dem som har MAC (jag) kan läsa nu. Men, men ska nog kolla film måste ju koppla av till i morron inte tänka på så mycket liksom..
Det blir nog John Tucker Must Die en av mina favoriter kort och bra.

Ha det najs




bild: elle.se









Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för tipsningen:D

Pusss<33333

2008-11-06 @ 21:17:01
URL: http://modetjej.blogg.se/
Postat av: RANDFIA

DEN.ÄR.FRÄCK

2008-11-07 @ 13:05:55
URL: http://randfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0