Nu tar du det lungt flicka lilla

Nu har snart en hel vecka till gått och jag har inte bloggat als fy på mig. Men i måndags och i tisdags så hade jag tysk prov, gick ganska bra tror jag hoppas jag får tbx det till i morron, jag hoppas också få tillbaks svenskaprovet vi gjorde i fredags. Livet flyter på och jag hoppas kunna blogga lite mer. Snart är det ju jul så man såf väl skriva sig en önskelisa =)
Cissi och beccan skulle på bodystep idag tyvärr kunde inte jag för jag skulle göra massa matte låt skit långt bak, men nu ligger jag nog längst fram:p heheh. Jag är typ skit hungrig nu så jag hopps min lillebror kommer hem från sin träning så vi kan äta!

Ha det
bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0