⠿⠵⢓⢬⢍⡯

Ja, nu var lördagen snart över. Den har gått snabbt och varit tråkig som fn! Nu lyssnar jag på Seal ni vet Heidi Klumbs man. Han har gjort massa låtar som jag hört men som jag aldrig vetat vem som sjungit.  Jag får väl käka det godis som blev kvar sen i går och titta klart på American Pie the Band Camp i min lilla säng. Eller så kolla jag med familjen på någon film med mycket ljudeffekter i så det blir coolt att lyssna på med Surond suond. Beccy sitter hemma med sin familj och kollar på film. Hade först tänkt fråga henne om hon ville göra något men så var hon ju upptagen med det. Hoppas ni vet vad ni ska göra av denna härliga dag dagen innan skolan börjar igen!


Ha det
bubblaN

Kommentarer
Postat av: BeccanSneckan

Aa, saknar det lite faktiskt.. Och du vet då dagen innan H skulle åka? När vi alla va på möllevallen och satte oss och bara va? Efter vi hade tagit hårsprayen? Gud alltså!<33



Men det är bra nu också, ellerhur?

2008-11-09 @ 23:15:31
URL: http://beccansneckan.blogg.se/
Postat av: nathalie

Shysst design verkligen! Svara på min HISS eller DISS fråga i min blogg om du vill :)

2008-11-10 @ 22:28:26
URL: http://scherzinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0