081124

Hejsan idag har det snöat igen, jag gick hem med sneckan i värsta snö "mini" stormen haha:p det blåste liksom åt det hållet vi gick åt så vi fick all snö i fejset. Men nu sitter jag i min säng varm förutom om mina fingrar (mina fingrar blir alltid skit kalla) Jag försöker komma på saker som jag ska skriva på min blogg, asså det e ju typ lite tråkigt att bara skriva om mitt liv och vad ja gör, eller? Först ville jag ha en mode blogg, fast liksom ibland har man ju inte ideer till det så då bestämde jag mig för att ha både och. Så nu vill jag liksom lägga in lite fler mode inlägg. Så nu skapar jag en ny kategori som heter Dagens outfit där jag lägger både öske och min vardagliga outfit. OBS! dock inte varje dag. :/

I morron blir det en provräkning, hoppas det går bra.

Ha det
bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0