Tråkig film...

Hej Hopp
Efter bakning och shopping så tog jag det lite lungt, men det blev tråkigt så jag ringde beccan (www.beccansneckan.bogg.se) och frågade om hon ville ut och gå e liten runda. Efter det var hon tvungen att gå hem för dom skulle ha gäster. Då så gick jag hem, startade datan och skrev lite på bloggen. Efter ett tag ringer telefonen och så var det Mily som ville att jag skulle komma över till henne för hon var ensam. Jag höll inte på med något speciellt så jag gick dit. Vi pratade först lite och sedan spelade vi Guitar Hero 2 skit kul. Sen var jag tvungen att sticka, maten väntade. Sen ringde jag Mily igen och så gick vi till ICA och handlade godis och popcorn. När vi kom hem popode vi ett paket och började snacka och spela Sällskapsspel :D
När jag kom hem tittade hela familjen på film, den hette typ "the queen och schibas pearls" eller något sådant. Den var ganska bra i början men skit tråkig sen så jag gick och la mig (sov asså)

Skit kul Mily
det måste vi göra om ;)

Ha det
bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0