Paris

Heej alla glada manniskor. Nu ar jag i Paris. Som jag sagt innan har jag inte kunnat skriva eftersom att mitt internet e konstigt. Men nu i Paris fick jag lana en konpis data och skriva lite. Datan ar pa franska sa jag fattar inte sa mycket av vad det star. Som ni marker har vissa av mina bokstaver inte prickar, men det finns ju inte pa denna data. Nu ska jag snart till en SuperMarket och se om jag kan fynda nagra billiga skor. Vadret ar varmt och jag har inte tagit med mig sa jatte svala klader...:S
Detta har jag gjort i dag:
1. Stigigt upp kl 05:00
2. Akt plan
3. Tagigt tag nagra ganger
4. Varit pa museum
5. Varit vid Effeltornet
6. Kommit hem till vara kompisar


Hoppas ni kan lasa vad jag skrivit

Ha det
bubblan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Jasse! Hoppas allt e bra i Paris<3

Vi saknar dig här hemma. Det e klart vi kan lasa vad du skriver:P

ha det så kul i Paris

puss o kram

Cissi

2008-05-30 @ 22:24:48
URL: http://modetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0