I dag ....hm låt mig tänka.....SKOLA..XD

Idag vaknade jag klockan 8, oj tänkte jag hur ska jag hinna, vi började 9.15. Men sicken tur jag hann faktiskt. tummen upp! Skolan var som vanligt det är rätt skönt att träffa alla människor och så. Vi hade våra lektioner och så. När jag kom hem hann jag kolla lite på TV sedan skulle jag till sjukgymnast med mina fötter. Det var tur jag hann hem så jag kunde titta på The Hills. Skit bra asså, ni borde titta det går på MTV varje dag KL. 17.00. Jag hade velat ha sådant liv som Lauren i serien har, nästan i alla fall vill ha hennes jobb ;)
Nu vill jag spruta med högtryckspressen, men pappa är inte hemma för tillfället så jag kan inte använda den. Tiden bara rinner i väg, snart äe det sommarlov. Jippi!
 
Ha det
bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0