Öser

I dag lördag, öser det ner regn. Jag och några kompisar ska åka och titta på en kompis som spelar teater. 
Vi ska då ta buss dit antagligen och sen gå i ös regn till stället där hon spelar.
Jag hoppas hoppas att det har slutat regna då!!
Hon ska för övrigt spela pjäsen Peter Pan (:

Jag tycker det är rätt kul med teater, jag funderade innan på att bli skådespelerska. Men min kompis vill nog mest hålla sig till teater.

Ha det 
bubblan
                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: frida

Hej,låt bli att rattantajta. Så ni vet så är hon här knäpp. Snart tuppar hon av.

2008-04-04 @ 14:18:02
URL: http://www.nogg.se/fiddiw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0