Spring på....

Hej allihop som är pigga nu på kvällen. Jag kom som sagt hem i morse kl 9 efter en lång natts resa hem till Sverige. Först var jag men beccan ( beccansneckan.blogg.se) en stund för att se hur det var med henne, och fick se hennes röda hår =) (hon har färgat det)
Jätte snyggt var det asså! Sedan gick jag hem..=( mamma sa att jag skulle vila lite, men jag var inte så trött hade liksom sovit på planet, så jag satte mig framför datan ett tag. Sedan la jag mig i sängen och somnade (i 1 h och 30 min) när jag vaknat så tittade jag på vänner, efter ett tag käkade vi.
Efter maten gick jag ut för att springa (jogga) jag tog inte en jätte lång runda men jag var tvungen att jogga lite i alla fall. Efter som jag ska tävla om två dagar på en friidrottstävling i Götet.

Det är rätt härligt att vara hemma ett tag med mamma, pappa och lillebrosan är kvar i Grekland.

Ha det mega bra i den svenska sommaren!
bubblan



Kommentarer
Postat av: Cissi

Lycka till gumman:D

Puss

2008-06-27 @ 17:55:07
URL: http://modetjej.blogg.se/
Postat av: fia

är de fortfarande i grekland

2008-06-27 @ 18:16:10
URL: http://randfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0