yo - yo

Liseberg! Jag har ju glömt att berätta...
Jag var på Liseberg när jag var på tävlingen i helgen. Skit kul asså. Jag åkte Balder, Kanonen, Lisebergsbanan, Flumride, Kållorado, Sninrocken och ngra till tror jag. Jag köpte ett åkband som jag fortfarande har på mig som "armband" hahaha. Vi käkade på BurgerKIng och jag bästellde som vanligt en WopperChease meal.
Brukar ni dricka upp läsken? Jag brukar aldrig orka den efter burgaren....
Nu ska jag snart duscha sen bär det av till något som jag inte vet än men kl halv 3 ska jag till mormor och morfar.





Ha det
bubblan




Kommentarer
Postat av: Jojjo

Skulle också vilja prova balder. Är den rolig eller bara läskig?=) det ä den gjord av trä va?

2008-07-02 @ 10:53:16
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja Liseberg är skit kul :D

2008-07-06 @ 17:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0