Greece!

Hej allihopa, jag kommer inte kunna blogga på ett tag eftersom att jag ska åka till mit kära Grekland. Jag har reda´n varit där 2 veckor men ska dit igen :D Den här gången blir det 3 veckor, hoppas jag kommer blir brunare..hehe. Jag får väl ta mindre solfaktor eller någor :p. Tänkte berätta om vad jag hittade på igår. Jag var med jonna o beccy hela dagen, vi hade as kul! Fram mot kvällen skulle dom sova hos mig. Vi stack till ICA och köpte toa papper och hyrde film. + att jag skulle posta några brev och träffade en snygg brevbärare men han var säkert 20 eller något liknande.. hehe
I alla fall hade vi jätte kul vår sista kväll vi har när alla är samlade inna skolan börjar igen. Tror vi i alla fall.
Nu ska jonna skriva lite på sin blogg :D Ubangi.blogg.se


Ha det
bubblan







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej hur mår du??

2008-07-09 @ 10:40:07
URL: http://wenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0