Skåpen.

HAhah, nu har vi fått våra skåp, andra dagen... Vi fick dela skåp med niorna och sjuorna som tur är så är sjuorna snälla och så, inte så kaxiga som vi trodde:p Jag fick med dom människor jag ville dela kapprum med:D Förutom lilla fia : (
Men vi träffas ändå!! Jag fick så klart ett underskåp eftersom jag hade uppe förra året. Men mitt skåp är typ skolans äckligaste skåp! det hade en gammal handduk i sig och typ 5 gamla böcker, kladd på sidan och skit dammigt på botten av skåpet! Men nu har jag dammat:p och kastat ut allt det äckliga (med en pappershandduk) 
Men i morgon blir det ganska roliga lektioner så yes!

Nu ska jag duscha sen byta buren på mitt marsvin
Ha det
bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0