Kväll?

hejsan, i dag har jag känt mig helt sleimig.. Så jag har inte gjort något... Suttit och tittat på tv och lite annat. Pjamasen har varit min outfit i dag. Men nu fram mot kvällen har vi fått vårt internet fixat så nu sitter jag här. Jag undrar hur min kväll kommer bli, jag och beccy hade funderat på att titta på film men hennes kusiner kom :( Vi har precis fått en juice maskin så nu kan jag göra egen juice! I morse gjorde jag äpple o morotsjuice men det var jätte sött så man ska nog ha en apelsin i också. Typ vid 3 gjorde jag en äpple, morot, apelsin och citron juice den var jätte god:P
Hoppas det går någon kul film på tv i kväll! Det är bäst pappa köper chips också för jag är as sugen!



Ha det
bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0