imorgon. smäller det!

Oh, shit redan tisadag och i morgon börjar skolan! Blääääää!! Varför ska det vara så, sommaren har varit såå kort. Jag vill bada mer! jag vill sola mer! Jag tänker rymma till Grekland och bo hos min farmor hela året! :P skoja men jag hade velat det.
Varför ska det vara så svårt att ha det varmt här oxå? Farmor sa att det hade varit värmebölja i Grekland förra veckan. Tänk om jag varit kvar, då hade jag varit brun som en pepparkaka :p
Jag hoppas jag kommer kunna blogga lika mycket nu när skolan börjar, jag kommer antagligen så mycket mer läxor nu : (

Här får ni en fin sommar bild :D
härlig eller vad? 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Super härlig bild.

Skola imorron :S :(

2008-08-19 @ 12:04:22
URL: http://modetjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin bild och bakgrund!:P

2008-08-19 @ 16:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0