Glass på brallan

hehe, när jag tittade på film innan (the holiday) så käkade jag min efterlängtade Ben&Jerry glassen. Smaken var New York Super Fudge Chunk super god!! Men helt plötsligt tappade jag en bit glass på benet och vips var det massa choklad glass på brallan! Skit, så jag sprang till diskhon och hällde massa vatten och diskmedel på. Som tur var försvann fläckarna och nu hänger brallan på tork.
Jag själv går omkring i mitt linne som jag köpte igår och ett halsband från Guldfynd. Alldeles strax ska jag i väg och efter det ska jag hem, käka och gå ut och gå med Cissi (modetjej.blogg.se) och sen ska jag fortsätta att titta på den underbara film jag börjat titta på!



ha det najs
bubblaN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0